Mojang yakında bazı kritik hataları düzelten Minecraft 1.15.2 güncellemesi olan 1.15'in ikinci sürümünü yayınlayacak . Herkesin kullanımına sunulmadan önce, Mojang'ın yaptığı gibi, bir ön sürüm şeklinde ortaya çıkıyor.
01/21/2020 Düzenleme : Minecraft güncellemesi 1.15.2 şimdi başlatıcıda mevcut.
- Yakındaki bir yuva / kovan “İpek Dokunuşu” ile yok edildiğinde arılar artık kızgın değil
- Devriye ve sokak satıcılarının görünümünü sırasıyla kontrol eden doPatrolSpawning ve doTraderSpawning oyun kurallarının eklenmesi
- Modeli grafik arayüzde bir öğe olarak işlerken ışığı kontrol etmek için blok modellerine gui_light seçeneği ekleme
- Blok modelini bir yuvanın içinde oluştururken ışığı kontrol eder. Yan tarafa ayarlanırsa, model bir blok olarak işlenir. Önde ayarlanırsa, model düz bir eleman olarak gölgelenir
- Aynı seviyede 2 blok içinde bir çiçeğin yakınında büyüyen huş ağacı veya meşe sürgünlerinin% 5'lik bir petek alma şansı vardır
- Peteklerin çiçeklenme ormanlarında artık% 2 şansı var
- Peteklerin şimdi biyomlarda görünme şansı var Orman, ormanlık tepeler, huş ağacı ormanı, büyük huş ağacı ormanı, huş ağacı orman tepeleri ve yüksek huş tepeleri
- bugfix
1.15.2'DE SABİT HATALAR
- MC-862 - Yeniden koruma, çerçeveler, boyalar ve zırh montajları için çalışmaz
- MC-1541 - Etiket efekti, aynı türdeki iksir efektini kaldırır
- MC-51053 - Motorlu arabalar köşeleri gezdikten sonra güç kaybediyor
- MC-150575 - Toz halinde beton, suyun yanına bırakarak betona dönüşmez.
- MC-153987 - Elytra giyilirse merdivenlerden düşme
- MC-165695 - Kovanlardan ve peteklerden petek toplayan hazneler sadece bir petek toplar
- MC-166312 - Tezgah kullanıcı arayüzü şablonunun simgeleri çok karanlık.
- MC-166319 - “Tarayıcıda aç” daki B, grafik bağlantı onay arayüzünde küçük harf
- MC-166324 - “Ham giriş” düğmesinin küçük “i” harfi var.
- MC-166722 - Bazı kişiselleştirilmiş nesne modelleri envanterde karanlık görünüyor.
- MC-167018 - Piksel, kritik isabet parçacıklarının dokusunda yanlış yerleştirildi.
- MC-167079 - At zırhı dokusu devre dışı.
- MC-167201 - Görünmez ışık varlıkları takımlarının rengine saygı duymaz .
- MC-167219 - Bir kaynak paketinin birden çok kez yüklenmesi oyunun çökmesine neden oluyor
- MC-167220 - İşaretleyici zırh yuvalarındaki öğeler artık parlamıyor
- MC-167235 - Yatağa girebileceğiniz mesafe ofsettir.
- MC-167344 - com.mojang.blaze3d.platform.ClipboardManager üzerinde hata
- MC-167416 - Bir canavarın uyumanızı engelleyeceği mesafe merkez dışındadır.
- MC-167444 - iron_golem_crackiness_ * hasarlı görünmez demir golemlerde dokular görünüyor
- MC-167709 - Kovanına veya yuvalarına girerken bir tekneye, minicart'a veya diğer varlıklara tırmanan arılar asla kovandan çıkamaz veya tekrar yuva yapamaz
- MC-168467 - Arılar kaç tane tozlaştıklarını hatırlamıyor.
- MC-169157 - Bir kovanın engellenmiş bir ön ile kırılması, arıların ortadan kaybolmasını sağlar.
- MC-169825 - Yalnız bir dünyadan bağlantı kesilirken pencerenin başlığında “Çok Oyunculu (3. bölüm)” görüntüleniyor
- MC-169839 - Alt düzey efektlerin yerini alan bazı iksir efektleri, sürelerinin bitiminden sonra kaldırılmaz.
- MC-169840 - Düzey 2 etiketi altında seviye 1 iksiri içmek ve sonuçlara izin vermek efektin kaybolmasına neden olur.
- MC-169848 - Dikilen bir ağaçtan bir arı kovanı oluşturmaya çalışırken takılır.
- MC-169886 - 1.15.2 PR eski dünyadan koruma yok 1
İndir
Yorumlar
Yorum Gönder